Serwis IT
Świadczymy szerokie wsparcie serwisowe. Naszym nadrzędnym celem biznesowym jest szybkie i kompetentne rozwiązywanie problemów, które wynikają w trakcie eksploatacji zakupionych rozwiązań.
Zamówienie usługi serwisowej:
Usługę serwisową mogą Państwo zamówić:
- poprzez system obsługi zleceń, pod adresem: [email protected]
- kontaktując się telefonicznie z Działem serwisu help-desk pod numerem: 52 522 22 34
- poprzez naszych konsultantów
Świadczymy szerokie wsparcie serwisowe. Naszym nadrzędnym celem biznesowym jest szybkie i kompetentne rozwiązywanie problemów, które wynikają w trakcie eksploatacji zakupionych rozwiązań.
Oferujemy także współpracę w formie tzw. umowy serwisowej. Dzięki niej nasi klienci mogą uzyskać stałe wsparcie w zakresie obsługi informatycznej. Gwarantuje ona preferencyjny czas reakcji oraz stały ryczałt godzinowy – czyli czas, jaki w ramach umowy jesteśmy do dyspozycji naszych klientów. Przy stałej współpracy zapewniamy także niższą stawkę godzinową po przekroczeniu pakietu określonego w umowie.